top of page

SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK,

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK & ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Legarc Trade Kft. (Székhelye: 8800 Nagykanizsa, Batthyány u. 13/1.,  adószáma: 32139301-2-20 Cégjegyzékszám: 20 09 078510, vezetve a Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában, elérhetőségek: legarc.trade@gmail.com, továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely az ltoutlet.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldalak) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: ltoutoet.hu online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A ltoutlet.hu online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

1.2. A ltoutlet.hu online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A ltoutlet.hu online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalakon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát. A regisztrációval az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség az 1.7. pontban rögzített elérhetőségeken. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. A Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a rendeléseinek több mint 40 %-át módosítja, illetve lemondja, ebben az esetben Szolgáltató jogosult Ügyfél regisztrációját azonnali hatállyal törölni. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Szolgáltató megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Szolgáltatónak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra. Szolgáltató jogosult azon felhasználók regisztrációját is azonnali hatállyal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták.

1.5. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az 1.4. pont szerint törölt felhasználók IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött regisztrációt előzetes értesítés nélkül azonnali hatállyal törölje.

1.6. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre. A visszaigazolt megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

1.7. Ügyfélszolgálat:

Internetcím: www.ltoutlet.hu

Telefonszám: +36 20 7736208

E-mail: ltoutlet.nk@gmail.com

1.8. A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Név: WIX.com Inc

Székhely: Tel-Aviv, Izrael
 

2. Regisztráció

2.1. Az áruházban történő megrendelés kizárólag regisztrált felhasználók számára lehetséges. A regisztráció során az adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása, továbbá néhány – a megrendelések teljesítéséhez szükséges – adat kitöltése szükséges.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profilom menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati központi e-mail címén van lehetőség abban az esetben, ha a rendelés teljesítését a Szolgáltató még nem kezdte meg (a rendelés státusza: ’Feldolgozás folyamatban’).
 

3. Megrendelés

3.1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.2. A Weboldalakról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.4. A megrendelés során az Ügyfél egyszerre egy kupont használhat fel, különböző kedvezményeket nem vonhat össze – amennyiben erre mégis van lehetőség azt a Szolgáltató külön jelzi az Ügyfél felé -. A kupon nem váltható készpénzre.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.6. Az Ügyfél a „Rendelés leadása” gombra kattintva, vagyis a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.7. Az Ügyfél a „Rendelés leadása” gombra kattintva, vagyis a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy ezáltal részére fizetési kötelezettséget keletkezik.

3.8. A Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A visszaigazolással létrejött szerződést a Szolgáltató nem iktatja, ezért a szerződés késöbb nem válik hozzáférhetővé.

3.9. A szolgáltató webes felületén feltűntett árak eltérhetnek a személyes üzletben kiírt áraktól és az ott érvényben lévő akcióktól. Ilyen esteben a webes árak mindig az érvényben lévők.
 

4. Fizetési és szállítási feltételek

4.1. Fizetési módok

A webshopban jelenleg banki előre utalás és bankkártyás fizetési lehetőség van.

Banki előreutalás a termék elérhetőségét visszaigazoló email után lehetséges legkésöbb 2 munkanapon belül. A visszaiagzoló email legkésöbb 2 munknapon belül megérkezik, amennyiben ez nem teljesül a 3.8.-as pontban lévő feltétel lép hatályba.

Bankkártyás fizetési lehetőség a Stripe rendszerén keresztül lehetséges. A Stripe fizetés alkalmával Ön az alábbiakba egyezik bele:

Tudomásul veszem, hogy a(z) Legarc Trade Kft (8800 Nagykanizsa, Batthyány utca 13/1.) adatkezelő által a(z) ltoutlet.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az Stripe Inc., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

  • Név

  • Számlázási cím

  • Szállítási cím

  • E-mail cím

  • Telefonszám

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Stripe Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://stripe.com/en-gb-hu/legal/dpa

4.2. Szállítási módok

A Szolgáltató hivatalos szállítópartnere a FOXPOST. A szállítás FOXPOST csomagautomatába vagy FOXPOST házhozszállítással lehetséges. A megrendelt termék(ek) személyesen is átvehető üzletünkben, a 8800 Nagykanizsa kalmár u. 7/2 szám alatt.

4.3. Kézbesítési/szállítási idő

A rendeléseket már a következő munkanapon feldolgozásra kerülnek, a csomagolást követően átadjuk a szállítópartnerünknek. A szállítás ideje a visszaigazolást követően átlagosan 2-5 munkanap, mely ünnepi időszakokban 2-7 munkanapra módosulhat.

4.4. Szállítás díja

A szállítás ára FOXPOST Csomagautomatába 899 HUF, FOXPOST Házhozszállítással 1699 HUF. Csomagautomatába és házhoz szállítás esetén is  30.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes szállítást kínálunk.

4.5. Visszaküldés díja

14 napon belül a visszaküldés díja a vevőt terheli. Nem fogadunk el semmilyen visszaküldött csomagot utánvéttel. Minden külföldről történő visszaküldésnek a vásárló saját költségén kell történnie postai úton, nyomon követési számmal.

4.6. Rendelések teljesítése az üzletből

Ritka esetekben, de előfordulhat, hogy a webshopban és üzletünkben egy időben kerül megvásárlásra egy adott termék, aminek készlete az adott pillanatban hiányossá válik. Ez esetben a Szolgáltató mielőbb értesti a várálót, amennyiben a vásárlási igényeinek megfelelő termékek közül nem tudja rendelését módosítani, a megrendelés ezen eleme törtlődik. Bankkártyás fizetés esetén a megrendelés összegét a szolgáltató 2-4 munkanapon belül visszautalja a megrendelő számlaszámára.
 

5. Elállás joga, módja, következményei

5.1. Az Ügyfél a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/ felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. Az Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha az Ügyfél az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz az alábbi elérhetőségek egyikén:

Email:     ltoutlet.nk@gmail.com

Mobil:    +36 20 7736 208

Ha az Ügyfél emellett dönt, az elállás/felmondás nyomtatványát a megrendelés mellé nyomtatott formában is mellékeljük. Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, illetve a termék visszaérkezését követően a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfélnek kizárólag a termék webshopban kifizetett vételárát. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Szolgáltató igényt tarthat azonban a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítésére. A visszatérítést a Szolgáltató bankszámlára utalással tudja teljesíteni, így kérjük, hogy elállás esetén az elállási nyilatkozat mindenképpen tartalmazza a felhasználó bankszámlaszámát, amin a visszatérítést fogadni tudja. A szükséges adatok hiányában a pénz visszatérítése hosszabb időt vehet igénybe.

A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexxel.

5.2. Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállás jogát a Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdése szerint az alábbi esetekben:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ;

  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

  4. d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

  5. e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

  6. f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

  7. g) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
     

6. Visszáru

Amennyiben a megrendelt termék méretben, színben, stb. nem felel meg az elvárásnak, úgy 14 nap áll rendelkezésre a visszaküldésre a vevő saját költségén. Nem fogadunk el semmilyen visszaküldött csomagot utánvéttel. Minden külföldről történő visszaküldésnek a vásárló saját költségén kell történnie postai vagy futárszolgálati úton, nyomon követési számmal. A termék árának visszatérítése bankszámlára történő utalással történik.

6.1. Visszaküldési feltételek

A termékek az eredeti csomagolásában, sérülésmentesen, bármilyen egyéb kiegészítő kellékkel (pl. ha van hozzá tok, doboz, porzsák, vagy egyéb) küldhető vissza, az eredeti címkével.

Kérjük, figyelembe venni, hogy amennyiben a visszaküldött termék nem felel meg a visszaküldési feltételeknek, a termék vételára nem kerül visszatérítésre. Amennyiben a vásárolt termékről már hiányzik a címke, vagy bármi egyéb, az eredeti csomagolással kapcsolatos kiegészítő, abban az esetben a terméket már sajnos nem vehető vissza, még akkor sem ha bizonyíthatóan még nem volt viselve, csak felpróbálva. A próba során figyeljen arra, hogy ne szakítsa le a címkét a termékről, cipőket vagy papucsokat pedig kizárólag beltéren próbálja, hogy ne használódjon a talpa.

A csomag visszaküldése postai úton az alábbi címre lehetséges: LT Outlet, 8800 Nagykanizsa, Kalmár út 7/2., Magyarország. Feladáskor győződjön meg róla, hogy kap egy nyomkövetési számot, és a csomagot utánvét nélkül adja fel, mert utánvétes csomagot nem tudunk elfogadni. A megadott címen lehetőség van a csomag személyes leadására is.

6.2. A visszaküldés menete:

1. A megrenelt csomagban mellékelt visszaküldési formanyomatványt töltse ki és írja alá.

2. A csomagot küldje el az alábbi címre: LT Outlet, 8800 Nagykanizsa, Kalmár út 7/2., Magyarország

3. A beérkezett csomagot ellenőrizzük, majd ha megfelelt a visszküldési kritériumoknak, akkor 2 munkanapon belül visszautaljuk a termék(ek) árát.

Az Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 9.00-16.00 óráig telefonon, vagy e-mailben a hét minden napján, 0-24-ig érhető el.
 

7. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem a saját, általa gyártott termékeket, hanem kereskedelmi partnereitől (továbbiakban: kereskedelmi partner) vásárolt termékeket értékesíti.

7.1. Ha az értékesített Termékkel összefüggésben hibás teljesítés történik, a Szolgáltató az Ügyféllel szemben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, különösen a 6:159-6:167. §§ (kellékszavatosság) és a 6:175-6:176. §§ (jogszavatosság) szerint felel.

7.2. A Webáruházban bemutatott termékekre a gyártó vagy forgalmazó is vállalhat önkéntes szavatosságot. E szavatosság részletes feltételeit és időtartamát a szavatosságot vállaló személy által kibocsátott és a termékhez mellékelt garanciajegyen kell feltüntetni. A Polgári Törvénykönyv alapján a termékek gyártója termékszavatosság vállalására is köteles.

7.3. A Szolgáltató a szavatosság alapján felelősséggel tartozik, ha a Terméknek az Ügyfél részére történő kézbesítésétől számított két éven belül kellékhibája keletkezik. A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztóval kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A gyártót termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A vásárlást követő 6 hónapon belül a polgári törvénykönyv alapján az Üzemeltető ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a termék hibája gyártási eredetű.

7.4. A Szolgáltató a Terméket köteles hibától mentesen átadni az Ügyfélnek.

7.5. Az Ügyfél minőségi kifogását írásban, a következő postacímre: Legarc Trade Kft, 8800 Nagykanizsa, Batthyány utca 13/1., vagy e-mailen az ltoutlet.nk@gmail.com címre nyújthatja be. Ha a kifogás a Termékre vonatkozik, a Terméket is tanácsos mellékelni a kifogáshoz, hogy a Szolgáltató megvizsgálhassa azt.

7.6. Ha az eladott Termék hibás, az Ügyfél – a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezéseiben meghatározott fenntartásokkal és elvekkel összhangban – jogosult:

a) kijavítást vagy kicserélést igényelni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak (másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva) aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével az ügyfélnek okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a vonatkozó jogszabályokban rögzített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha az ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és az ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni.

7.7. Az Ügyfélnek a kifogásban javasolt feltüntetnie az alábbi információkat:

(1) A panasz tárgyát érintő információk és körülmények, különösen a hiba előfordulásának jellege és időpontja;

(2) Határozott kérelem arra, hogy a Szolgáltató gondoskodjon arról, hogy a Termék megfeleljen az Adásvételi Szerződésnek, az Ügyfél Árcsökkentést kér, vagy el kíván állni az Adásvételi Szerződéstől; és

(3) Az Ügyfél kapcsolattartási adatai – ez megkönnyíti és felgyorsítja a kifogás kezelését a Szolgáltató részéről. Az előző mondatban megadott szempontok mindössze ajánlások, és elmaradásuk nem érinti a kifogás elintézését.

7.8. A Szolgáltató az Ügyfél kifogását azonnal, de legkésőbb a beérkezés napjától számított 5 munkanapon belül köteles kezelni. Amennyiben az Ügyfél kicserélést vagy a hiba kijavítását kérte, vagy Árcsökkentést kért és megjelölte azt az összeget, amelyre az árat csökkenteni szeretné, és a Szolgáltató 5 munkanapon belül nem foglalt állást a kifogással kapcsolatban, a kifogás indokoltnak tekintendő.

7.9. Ha a kifogás Szolgáltató általi elintézéséhez vagy a szavatossági igény érvényesítéséhez a Terméket át kell adni a Szolgáltatónak, akkor vegye fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot e-mailben: ltoutlet.nk@gmail.com vagy telefonon: 06 20 773 6208. A Szolgáltató a kellékszavatosság alapján felelősséggel tartozik, ha a Terméknek az Ügyfél részére történő kézbesítésétől számított két éven belül gyártási eredetre visszavezethető hibája keletkezik. A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztóval kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A gyártót termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli. A vásárlást követő 6 hónapon belül a polgári törvénykönyv alapján az Üzemeltető ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a termék hibája gyártási eredetű.

7.10. Egyes termékek esetében, melyeknek vételára meghaladja a 10.000 forintot, Szolgáltató köteles a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállást biztosítani a termékre. A jótállás időtartama 1-3 évig terjed attól függően, hogy a termék ára mennyi:

– 100.000 Ft vételár alatt: 1 éves jótállási idő

– 100.000-250.000 Ft vételár között 2 éves jótállási idő

– 250.000 Ft vételár felett 3 éves jótállási idő jár a fogyasztónak minősülő vásárlónak

7.11. A kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek esetében a jótállás a vásárlás (webshopban vásárolt termék esetében a termék átadása, átvétele) vagy a beüzemelés napjával kezdődnek. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

a.) Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

b.) Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

c.) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
 

8. Panaszkezelés

Az Ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az 1.7. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

a.) Szóbeli panasz:

Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja az Ügyféllel. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:

  1. a) az Ügyfél neve;

  2. b) az Ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe;

  3. c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;

  4. d) az Ügyfél panaszának részletes leírása

  5. e) az Ügyfél által vásárolt termék cikkszáma vagy egyéb termék beazonosításra alkalmas azonosító

  6. g) a jegyzőkönyvet felvevő személy és az Ügyfél aláírása (utóbbi formai elem személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt);

b.) Írásbeli panasz:

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti. A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja. A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

c.) Panasznyilvántartás

A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:

  • Ügyfél neve

  • Ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe

  • Ügyfél telefonszáma

  • Értesítés módja

  • A panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma

  • A panasz leírása, oka

  • Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye a panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

 

A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi. A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.

d.) Jogorvoslat

Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:

Zala Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyeztetési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi osztály. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető. (Illetékesség: az a hatóság jár el, amelynek illetékességi területén: az ügy tárgyát képező tevékenységet gyakorolják vagy gyakorolni kívánják, vagy a jogellenes magatartást elkövették.)

Weboldal: www.kormanyhivatal.hu/hu/zala/szervezetiegysegek/kozlekedesi-muszaki-engedelyeztetesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcsej út 24.

Telefon: 06 92 510 530

E-mail: fogyasztovedelem.zala@zala.gov.hu

Zala Vármegyei Békéltető Testület: A termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyben békéltető testülethez fordulhat az Ügyfél. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

                              Weboldal: www.bekelteteszala.hu

                              Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.

                              Telefon: 06 92 550 513

                              E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Amennyiben fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek járásbíróság illetékességébe tartozó ügyekben kikötik a Zalaegerszegi Bíróság kizárólagos illetékességét.

Az Ügyfél jogosult a megrendeléssel kapcsolatos panaszát az ún. online vitarendezési platformon is bejelenteni. Az online vitarendezési platform elérhetősége:  http://ec.europa.eu/odr vagy  https://bekeltet.bkik.hu/hirek/online-vitarendezes
 

9. Egyebek

9.1. A Szolgáltató által üzemeltetett ltoutlet.hu webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalakon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

9.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalakra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

9.3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A Szolgáltató, mint adatkezelő a következő cégeknek adja tovább az adatokat adatfeldolgozás céljából:

  • Bankkártyás fizetés esetén Stripe Inc. fizetést lebonyolító számára

  • Továbbá a FOXPOST Zrt. csomagküldő részére, mely társaság a megrendelt áruk kiszállítása körében működik együtt a szolgáltatóval.

Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként (9.3 as pontban felsorolt cégek, illetve logisztikai partnereink) jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

9.4. Ügyfél a regisztrációval az adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

9.5. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalakon való megjelenést követő 8. napon lép hatályba és a hatályba lépését követően adott ügyfél-megrendelések alapján létrejött jogviszonyokban alkalmazandó. Az ÁSZF módosításáról Szolgáltató regisztrált ügyfeleit a módosítás hatályba lépés előtt 8 nappal, a módosítással érintett rendelkezések megjelölésével a regisztrált e-mail címre küldött email útján értesíti. Amennyiben Szolgáltató az Ügyfelet a jelen pont szerint az ÁSZF módosításáról tájékoztatta és az Ügyfél regisztrációját a módosítás hatályba lépéséig nem szüntette meg, Szolgáltató ezt úgy tekinti, hogy az Ügyfél az ÁSZF módosításához hozzájárult.

9.6. Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.

9.7. Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait az Ügyfél a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c) felé teheti meg.
 

Utolsó módosítás dátuma: 2023. Június 28..

bottom of page